جبهه مقاومت ملی، با نشر خبرنامهای گفته که نیروهایش بر اعضای طالبان در ولایت هرات حمله کردهاند، که در نتیجه آن ۲ طالب کشته شدهاند.
بربنیاد خبرنامه جبهه مقاومت ملی، این حمله ساعت ۰۹:۳۰ جمعه شب، ۵ سرطان/تیر، بر گروه طالبان که در حال گشت زنی بودند در ساحه «سه راهی کمربند هرات_کندهار»، از مربوطات شهرستان/ولسوالی گزره این ولایت انجام شده است.
در خبرنامه آمده است که در این عملیات مبارزین جبهه دو میل اسلحه را نیز به غنیمت گرفتهاند.
خبرنامه می افزاید که در این عملیات، به نیروهای جبهه مقاومت ملی و غیر نظامیان آسیبی نرسیده است.
در خبرنامه تاکید شده که «نیروهای جبهه مقاومت ملی، عملیاتهای ضد تروریستی و هدفمند خود را در نقاط مختلف کشور برای آزادی مردم و کشور از زیر سلطه نامشروع این گروه میخواند، ادامه میدهد.»