خبرگزاری پورانا

طالبان یک نظامی پیشین را بار دیگر در کابل بازداشت کردند


منابع محلی در کابل می‌گویند که طالبان یک نظامی پیشین را برای بار دوم بازداشت کرده‌اند.

منابع امروز شنبه، ۶ سرطان/تیر، به خبرگزاری پورانا گفتند که استخبارات گروه طالبان نصرت‌الله حاجی‌زاده، از نظامیان پیشین، را چهارشنبه هفته گذشته از حوزه یازدهم امنیتی شهر کابل بازداشت و بجای نامعلومی انتقال داده‌اند.

حاجی‌زاده باشنده اصلی روستای«نصرالله خیل» شهرستان/ولسوالی جبل‌السراج ولایت پروان است و در منطقه «لوای بابه جان»، حوزه یازدهم شهر کابل، زندگی می‌کرد.

نصرت‌الله حاجی‌زاده در دوره جمهوریت فرمانده یک واحد نیروهای پولیس در ولایت میدان وردک بود که پس از روی کارآمدن طالبان مصروف دوکان‌داری بوده است.

طالبان آقای حاجی زاده را بار اول در سال ۱۴۰۳ خورشیدی، بازداشت و پس از سپری کردن شش ماه زندان او را آزاد کردند.

بستگان این نظامی پیشین می‌گویند که از مکان نگهداری و سرنوشت او اطلاعی ندارند و نگران جانش می‌باشند.

هفته گذشته طالبان یک فرمانده ارتش پیشین را از شهرستان جبل‌السراج پروان بازداشت کردند و پس از چند روز پیکر شکنجه شده‌اش از ولایت کاپیسا پیدا شد.

 

بستگان حاجی‌زاده می‌گویند که نگران پیش آمدن رویداد مشابه هستند.

خروج از نسخه موبایل